Petr Svozil
Napsáno: 20. 05. 2016
Dobrý den, za jak dlouho je v průměru vyřízena reklamace u zboží z distribuce z EU? Děkuji.
Daniel Fibikar
Napsáno: 23. 05. 2016
Dobrý den,
průměrnou dobu na vyřízení reklamace máme 13,5 dne.
Jiří
Napsáno: 05. 02. 2016
Dobrý den, mám obavu, když si koupím F tak nebudu mít aktualizaci na Android 6,0... Protože C má 64 bit a ten to bude mít můžete mi to prosím objasnit? Děkuji.
Daniel Dedera
Napsáno: 26. 02. 2016
Dobrý den, aktualizaci systému by měly dostat obě provedení, 64bitový procesor v tom nehraje žádnou roli. Více informací o dostupnosti aktualizace Vám podá výrobce.
Petr Svozil
Napsáno: 07. 01. 2016
Dobrý den,
v létě 2015 jsem u vás koupil tento telefon. Jsem s ním maximálně spokojen až na jeden problém - při zapnutí zadního fotoaparátu trvá velmi dlouho zaostření, někdy se \"nechytí\" vůbec a musím ho zase vypnout. Při zapnutí předního fotoaparátu je zaostření okamžité. Nepomáhá žádná změna režimu. Jsem si přitom prakticky jist, že na začátku bylo vše v pořádku. Můžete poradit, kde je příčina a jak ji odstranit?
Děkuji.
Dan Fibikar
Napsáno: 26. 02. 2016
Dobrý den,
přední kamera neobsahuje automatické ostření, její objektiv je zaostřený na určitou vzdálenost neustále. Zadní kamera pracuje s kontrastním automatickým ostřením.
Nicméně pokud se Vám zdá, že automat fotku nezaostří, vyzkoušejte ruční ostření kliknutím na místo scény na displeji, pokud ani pak nezaostří, tak se může jednat o vadu přímo modulu fotoaparátu.
Petr Svozil
Napsáno: 18. 09. 2015
Dobrý den,
proč tento telefon, který má umožňovat plnohodnotný provoz v pásmu LTE, v místech, kde jiný telefon (S5 MINI) indikuje pásmo LTE, indikuje maximálně pásmo H+ ? Není zde problém v citlivosti příslušného modulu?
Děkuji.
Pavla Mikezová
Napsáno: 26. 02. 2016
Dobrý den,
nelze porovnávat dva rozdílné telefony, každý telefon je jinak citlivý na signál čili opravdu nemusí chytat LTE na stejném místě jako například S5 mini.
Petr Svozil
Napsáno: 17. 08. 2015
Dobrý den,
výrobce tento model (N910F) zlevnil (na našem trhu o 3 tisíce), nebudete rovněž zlevňovat?
Děkuji.
Pavla Mikezová
Napsáno: 26. 02. 2016
Dobrý den,
bohužel ceny telefonů jsou pevné a měnit se v nejbližší době příliš nebudou.
Pepe
Napsáno: 29. 07. 2015
Dobrý den budete mít ještě černou verzi na prodej?
Pavla Mikezová
Napsáno: 26. 02. 2016
Dobrý den,
snažíme se již druhý týden objednat tento model i v černém provedení, ale prozatím jej naši dodavatelé nemají skladem a nedokážeme bohužel říci, kdy budou telefony dostupné.
patrik
Napsáno: 21. 07. 2015
Dobrý den , chtěl jsem se zeptat na verzi Android ??
Pavla Mikezová
Napsáno: 26. 02. 2016
Dobrý den,
telefon má verzi Android v4.4.4 (KitKat), která lze přehrát na verzi v5.0.1 (Lollipop).
Mohad Rabahi
Napsáno: 14. 07. 2015
Dobrý den,
Ten telefon je brandovaný telefon nebo z volného prodeje v EU ?
Když je objednám bude v originálním obalu? děkuji
Pavla Mikezová
Napsáno: 26. 02. 2016
Dobrý den,
tento telefon není brandovaný na žadného operátora a je samozřejmě v originálním balení.
Petr Svozil
Napsáno: 02. 06. 2015
Dobrý den,
na kterých kmitočtech podporuje verze N910C LTE?
Děkuji.
Dan Fibikar
Napsáno: 26. 02. 2016
Dobrý den, na úplně stejných jako verze N910F.
Tedy : LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 17(700), 20(800).
Petr Svozil
Napsáno: 18. 05. 2015
Dobrý den,
-je k dispozici verze N910C i v černé variantě?
-kde jsou realizovány případné záruční opravy?
Děkuji.
Pavla Mikezová
Napsáno: 26. 02. 2016
Dobrý den,
ano máme ho i v černém provedení. Záruční opravy je třeba řešit přes nás, my telefony zasíláme do autorizováného servisu.
Jan Ouředník
Napsáno: 05. 04. 2015
Dobrý den, má prosím vás tento model českou lokalizaci? Rozdíl mezi C a F verzí je pouze v procesoru? Děkuji. Ouředník
Pavla Mikezová
Napsáno: 26. 02. 2016
Dobrý den,
oba dva tyto telefony jsou kompletně v češtině a rozdíl je opravdu pouze v procesoru.