Změnili jste názor? Potřebujete upravit způsob doručení, platbu nebo dokonce celý produkt? U nás žádný problém – stačí nám dát vědět co nejdříve, ideálně telefonicky nebo e-mailem. Dokud objednávka neodejde, jsme tu pro jakékoli změny.
Změna přepravce? Výdejní místo místo doručení domů? Stačí říct – upravíme doručení podle potřeby.
Převod místo dobírky? Nebo opačně? Upravíme vaši platbu, jakmile nám dáte vědět.
Chcete jiný model, barvu nebo kapacitu? Ozvěte se a my vše ručně upravíme.
Změnila se situace? Objednávku vám bez řečí zrušíme – pokud ještě neodešla.
Pokud máte u nás účet, můžete si trvale nastavit své fakturační i doručovací údaje a usnadnit si tak jakýkoli další nákup – bez přepisování a stresu.
Rozumíme, že rozpočet občas nevychází. Zkuste naši možnost nákupu na splátky přes Home Credit. Více informací najdete zde »