Prémiové mobilní telefony si zaslouží prémiové služby. Huawei si letos pro vlajkové modely Huawei P20 a Huawei P20 Pro připravil nové servisní služby, díky kterým už si nemusíte s žádnou reklamací lámat hlavu.
V případě nahodilého poškození displeje v prvních třech měsících po zakoupení vám Huawei displej bezplatně vymění.
Stačí se po aktivaci telefonu zaregistrovat v předinstalované aplikaci HiCare.
Máte problém s telefonem? Nevadí! O vše se postará Huawei a nemusíte proto ani odcházet z domu. Huawei si pošle vlastního kurýra, ten rozbitý telefon vyzvedne, následně jej servis opraví a dovezem vám jej opět kurýrem až domů.
kontaktujte Huawei Infolinku +420 239 018 465.
1. Každý, kdo se zaregistruje předinstalovanou aplikací, nebo na oficiálních webových stránkách maximálně do jednoho měsíce od koupi zařízení.
2. Každý, kdo vlastní platný doklad o koupi, který umožní ověřit datum nákupu a bude potřeba k uplatnění Premium Servis.